Het lijkt erop dat iedereen een 2 inch 22 revolver aanbiedt. Ik had Colt voorgesteld, nadat ze de King Cobra Target hadden aangeboden, om een standaard 2 inch Cobra in 22 lr aan te bieden. Het is tijd dat ze het aanbieden
Colt zou andere revolvers moeten aanbieden zoals de Viper, vaste vizieren, geen franje voor sport en verdediging. Mijn suggesties zijn een 4 inch Official Police, roestvrij staal 357, een New Service in 44 mag en 45Colt, 4 en 6 inch lopen. Ik zou ook graag een 3 inch Cobra 22 willen zien met de oudere stijl loop of zelfs een 22 3 inch Viper. Een ander gapend gat in de Colt-reeks is een 2 inch lichtmetalen frame, plus p 38, met optionele hamerkap. Mijn meest gedragen 2 inch 38 is een opnieuw geparkeerde zwarte Agent uit de jaren 80 met een Colt hamerkap. Ik heb er ook nog een zonder hamerkap als ik high cap wil dragen. De lichtmetalen Colts schieten beter en comfortabeler dan stalen S&W J-frames, en een stuk beter dan hun lichtmetalen frames. Gewoon mijn gedachten.Ik zou liever een 3" zien met hetzelfde loop profiel als de originele Cobra .22.
Weet niet wat Colt of een andere fabrikant in petto heeft, maar ik betwijfel of ik iets nieuws zou kopen, dus ik kan mijn gedachten niet bijdragen. Wat dacht je van een 75 jaar oude H&R 923 2-1/2", 9 schots. Het is een zeldzamer SA/DA-model...het is mijn enige korte loop .22Discussie daarover vanavond nog. Toekomst onbekend, maar er zijn gepassioneerde voorstanders van een 2,5" of 3" .22. Ik ben er een van..
Als alles wat CZolt opnieuw introduceert goed genoeg is om de originelen 99% in prijs te laten dalen, dan zal hun kwaliteit werkelijk magnifiek zijn.Waarschijnlijk weer een CZ-variant van een ouder model waardoor de originelen de komende maand 99% in waarde zullen dalen.
Ik had met Lipseys gesproken en ten minste een beperkte oplage van 22 lr 2 I h Cobras voorgesteld. Er zijn al alle onderdelen behalve een 22 vaste vizierloop. De vertegenwoordiger vond het een goed idee en zal het aan de hogere leiding voorleggen.Wat ik graag gecombineerd zou zien met wat naar mijn mening daadwerkelijk in grote hoeveelheden verkocht zal worden:
King Cobra .22 in 2,5 of 3 inch, afhankelijk van wat het gebruik van een volledige uitwerperstang mogelijk maakt.
King Cobra .22's in "blauw".
King Cobra in .22 magnum
Python, meer "geblauwde" opties.
Anacondas in .45 Colt.
Anacondas in "blauw".
Ik denk dat de grote aankondiging op de SHOT 2025 de nieuwe geblauwde 4,25" Python zal zijn met 2-ventilatie ribben.![]()
Ik zou veel liever de droom van 45Maker uitkomen zien! Ik ben zeker van de partij voor een geblauwde 2,5 inch Python.Wat je voor 2025 gaat zien zijn blauwe Pythons in 2,5 en 3 inch en roestvrijstalen Anaconda's in .45 Colt, dat is zeker..
Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb onlangs verschillende revolvers verkocht, sommige 38, sommige 357, die safe queens of duplicaten waren. Verschillende waren kleine tot middelgrote 38 die goed verkochten. Ik heb net een Colt Official Police Mark 3 38 verkocht. Dus voor plinking en verdediging is er nog steeds vraag. Die zal er altijd zijnIn todays market (the american market, the only one that really counts, the rest of us, are just residual), there is no place for a medium frame double Action revolver chambered in .38 Spl..it is sad but it is the truth...
Wie heeft die SAA gegraveerd? Meer foto's om te delen? Alstublieft en bedankt!Ik waardeer het dat Colt de productie van SAA voortzet, hoewel momenteel zeer beperkt. Hun afdeling aansprakelijkheid/juridische zaken moet 's nachts wakker liggen en naar het plafond staren uit angst voor de veiligheidspolitie. Ik heb onlangs de SAA-handleiding bekeken; Ze zeggen zo goed als nooit om ermee te schieten.
View attachment 939263
Call maakt excuses terwijl andere bedrijven wapens maken. Dat is al jaren zo. Tot nu toe heeft de CZ-overname niet veel innovatie opgeleverd.Ik zou graag een 1911A1 willen zien. Afgezien van Colt-verzamelaars denk ik dat er ook interesse zou zijn van WWII-liefhebbers die een echt door Colt gemarkeerd pistool willen hebben dat ze zich kunnen veroorloven en mee kunnen schieten. Hoge vraag, lage productiekosten. Lijkt me een slimme zet.