Colt Forum banner

Iets nieuws voor 2025?

7.7K views 47 replies 23 participants last post by  Lawman67  
#1 ·
Het lijkt erop dat iedereen een 2 inch 22 revolver aanbiedt. Ik had Colt voorgesteld, nadat ze de King Cobra Target hadden aangeboden, om een standaard 2 inch Cobra in 22 lr aan te bieden. Het is tijd dat ze het aanbieden

#2 ·
Ik zou liever een 3-inch versie zien met hetzelfde loop profiel als de originele Cobra .22.

#12 ·
Ik zou liever een 3" zien met hetzelfde loop profiel als de originele Cobra .22.
Colt zou andere revolvers moeten aanbieden zoals de Viper, vaste vizieren, geen franje voor sport en verdediging. Mijn suggesties zijn een 4 inch Official Police, roestvrij staal 357, een New Service in 44 mag en 45Colt, 4 en 6 inch lopen. Ik zou ook graag een 3 inch Cobra 22 willen zien met de oudere stijl loop of zelfs een 22 3 inch Viper. Een ander gapend gat in de Colt-reeks is een 2 inch lichtmetalen frame, plus p 38, met optionele hamerkap. Mijn meest gedragen 2 inch 38 is een opnieuw geparkeerde zwarte Agent uit de jaren 80 met een Colt hamerkap. Ik heb er ook nog een zonder hamerkap als ik high cap wil dragen. De lichtmetalen Colts schieten beter en comfortabeler dan stalen S&W J-frames, en een stuk beter dan hun lichtmetalen frames. Gewoon mijn gedachten.

#35 · (Edited)
Discussie daarover vanavond nog. Toekomst onbekend, maar er zijn gepassioneerde voorstanders van een 2,5" of 3" .22. Ik ben er een van..
Weet niet wat Colt of een andere fabrikant in petto heeft, maar ik betwijfel of ik iets nieuws zou kopen, dus ik kan mijn gedachten niet bijdragen. Wat dacht je van een 75 jaar oude H&R 923 2-1/2", 9 schots. Het is een zeldzamer SA/DA-model...het is mijn enige korte loop .22

Image

#7 ·
Een .45 Colt Anaconda komt er zeker aan, maar Colt zou slim genoeg moeten zijn om een langverwachte Pre Series 80 Commander te introduceren.

Een Delta Gold Cup zou een andere welkome comeback moeten zijn..

Dat gezegd hebbende, maak je geen zorgen, het gaat niet gebeuren.

#13 ·
Ik denk dat een revolver op het Anaconda-frame met verstelbare achterste en voorste vizieren...een iets ander loop-profiel...en verkrijgbaar in verschillende kalibers voor .38 Special tot en met .45 Colt...in blauw...ok...ook roestvrij staal...en het zou de Shooting Master! kunnen heten!

Ik droom nog steeds van een Python of Anaconda en ook van een opnieuw geĂŻntroduceerde New Frontier in 10 mm!

#16 ·
Wat ik graag zou willen, gecombineerd met wat ik denk dat daadwerkelijk in grote hoeveelheden zal verkopen:

King Cobra .22 in 2,5 of 3 inch, afhankelijk van wat het gebruik van een volledige uitwerperstang toestaat.

King Cobra .22's in "blauw".

King Cobra in .22 magnum

Python, meer "geblauwde" opties.

Anacondas in .45 Colt.

Anacondas in "blauw".

#28 ·
Wat ik graag gecombineerd zou zien met wat naar mijn mening daadwerkelijk in grote hoeveelheden verkocht zal worden:

King Cobra .22 in 2,5 of 3 inch, afhankelijk van wat het gebruik van een volledige uitwerperstang mogelijk maakt.

King Cobra .22's in "blauw".

King Cobra in .22 magnum

Python, meer "geblauwde" opties.

Anacondas in .45 Colt.

Anacondas in "blauw".
Ik had met Lipseys gesproken en ten minste een beperkte oplage van 22 lr 2 I h Cobras voorgesteld. Er zijn al alle onderdelen behalve een 22 vaste vizierloop. De vertegenwoordiger vond het een goed idee en zal het aan de hogere leiding voorleggen.

#19 ·
Ik denk dat de grote aankondiging op de SHOT 2025 de nieuwe geblauwde 4,25" Python zal zijn met 2-ventilatie ribben. :poop:
Wat je voor 2025 gaat zien zijn blauwe Pythons in 2,5 en 3 inch en roestvrijstalen Anaconda's in .45 Colt, dat is zeker..
Ik zou veel liever de droom van 45Maker uitkomen zien! Ik ben zeker van de partij voor een geblauwde 2,5 inch Python.
Larry

#20 ·
Ik hou van SAA's, maar ze zijn prijzig. Het is moeilijk om 2k+ te rechtvaardigen voor een single-action revolver! Dus volle kracht vooruit met SAA om de prijs op de secundaire markt te compenseren. Breng een .38 special chambered revolver terug. Een nieuwe Trooper of Police Positive zou erg cool zijn.

#21 ·
In de huidige markt (de Amerikaanse markt, de enige die er echt toe doet, de rest van ons is slechts restanten) is er geen plaats voor een medium frame double action revolver in .38 Spl... Het is triest, maar het is de waarheid...

#37 ·
In todays market (the american market, the only one that really counts, the rest of us, are just residual), there is no place for a medium frame double Action revolver chambered in .38 Spl..it is sad but it is the truth...
Ik ben het daar niet mee eens. Ik heb onlangs verschillende revolvers verkocht, sommige 38, sommige 357, die safe queens of duplicaten waren. Verschillende waren kleine tot middelgrote 38 die goed verkochten. Ik heb net een Colt Official Police Mark 3 38 verkocht. Dus voor plinking en verdediging is er nog steeds vraag. Die zal er altijd zijn

#23 · (Edited)
Colt zou het aantal 1911-aanbiedingen moeten verminderen en zich moeten concentreren op ECHTE COLTS die niemand kan aanbieden, de markt zit vol met moderne 1911-kopieën.

Een kernlijn gebaseerd op geselecteerde retro-modellen met de echte namen die op de slede zijn gerold:

Pre War Government Model in .45 en .38 Super. Blauw en roestvrij staal
Colts Commander in 9 mm, .38 super en .45 uit de jaren 50. Blauw en roestvrij staal
National Match in .38 Super, 9 mm en .45. Goed passend en afgewerkt in RoyalBlue en Bright Stainless.

Met moderne concessies alleen de Delta Elite-lijn: Delta Gold Cup, Delte Elite en Delta Commander. Maak ze "Series 70" met een hellende loop. Blauw en roestvrij staal.

De DAO-revolverlijn is prima, vervang de vizieren door een fatsoenlijke zoals Wilson Combat en verwijder de Altamont-grepen van slechte kwaliteit. Maak de vier inch Pythons met twee ventilatieopeningen en de 8 inch met vier ventilatieopeningen. Introduceer 8 inch, 5 inch, 2,5 en 3 inch geblauwde (Pythons) en bied de Anaconda aan in .45 Colt.
Zou er een New Service-lookalike gemaakt kunnen worden? Ga je gang..het is vrij eenvoudig te doen..

Begin met een nieuwe productie van SAA's tegen fatsoenlijke prijzen, doe moeite om 1e generaties te reproduceren..als de Italianen het kunnen, zouden Colts het kunnen.
Het ontbreken van een SAA-productielijn is een schande..

Introduceer een lijn SP1's en retro AR's tegen fatsoenlijke prijzen..een betaalbare SP1 zal goed verkopen..

En de laatste, waarom de Italianen Burgues- en Lightings-geweren kunnen bouwen en Colts het niet kan..

De laatste keer dat ik in de Colt Factory was, waren ze nog steeds druk bezig en gefocust op militaire geweren (op een gegeven moment was ik Colt Defense-vertegenwoordiger en ik kan getuigen dat Colts nog steeds veel militaire geweren verkoopt en produceert voor veel internationale klanten).

Nogmaals, dit gaat nooit gebeuren...

#27 ·
Ik waardeer het dat Colt de productie van SAA voortzet, hoewel momenteel zeer beperkt. Hun afdeling aansprakelijkheid/juridische zaken moet 's nachts wakker liggen en naar het plafond staren uit angst voor de veiligheidspolitie. Ik heb onlangs de SAA-handleiding bekeken; Ze zeggen zo goed als nooit om ermee te schieten.

#32 ·
Ik waardeer het dat Colt de productie van SAA voortzet, hoewel momenteel zeer beperkt. Hun afdeling aansprakelijkheid/juridische zaken moet 's nachts wakker liggen en naar het plafond staren uit angst voor de veiligheidspolitie. Ik heb onlangs de SAA-handleiding bekeken; Ze zeggen zo goed als nooit om ermee te schieten.
View attachment 939263
Wie heeft die SAA gegraveerd? Meer foto's om te delen? Alstublieft en bedankt!

#29 ·
Ik zou graag een 1911A1 willen zien. Afgezien van Colt-verzamelaars denk ik dat er aantrekkingskracht zou zijn voor WWII-liefhebbers die een echt door Colt gemarkeerd pistool willen hebben dat ze zich kunnen veroorloven en mee kunnen schieten. Hoge vraag, lage productiekosten. Lijkt me een slimme zet.

#34 ·
Ik zou graag een 1911A1 willen zien. Afgezien van Colt-verzamelaars denk ik dat er ook interesse zou zijn van WWII-liefhebbers die een echt door Colt gemarkeerd pistool willen hebben dat ze zich kunnen veroorloven en mee kunnen schieten. Hoge vraag, lage productiekosten. Lijkt me een slimme zet.
Call maakt excuses terwijl andere bedrijven wapens maken. Dat is al jaren zo. Tot nu toe heeft de CZ-overname niet veel innovatie opgeleverd.

#30 ·
Enkele jaren geleden, ruim voordat CZ Colt kocht, werkte ik nog voor de Colt-distributeur in dit deel van het oude Europa. Ik nam contact op met de Custom Shop en vroeg om een kleine custom run, een 1911A1 repro of beter nog een Pre War Government Model, ik nam zelfs contact op met TALO.

Natuurlijk was het antwoord negatief, de kleine onderdelen die nodig waren voor het project: slede-stop, duimveiligheid, hoofdveerkast, hamer etc. waren een serieus probleem, ik bood aan om de onderdelen door mim te laten maken.

Een ander project dat ik graag zou zien, is een M15 General Officers Pistol of met andere woorden een Pre Series 80 Commander met spoorhamer.

Nogmaals, ik heb geen hoop...