Colt Forum banner
Status
Not open for further replies.

Colt Diamondback .22LR LNIB

1.2K views 9 replies 5 participants last post by  Diamondeagle  
#1 ·
Hallo, ik heb zojuist als deelbetaling voor een klus die ik heb gedaan, een Colt Diamondback, geblauwd, 6" loop, ser#R47026, compleet met alle papieren, schuimrubberen binnenbox en de bruine buitenbox gekregen. De dozen zijn in redelijk goede staat en het papierwerk en de revolver zijn als nieuw. Er is heel weinig met het pistool geschoten en er zijn geen slijtplekken of beschadigingen aan het pistool of de walnoten grepen. Er is een heel vage hint van een sleepstreep op de cilinder als je echt goed kijkt. Ik probeer hier een beslissing te nemen en wil graag hulp vragen bij de waarde en wanneer dit pistool is gemaakt? Hulp wordt gewaardeerd. Bedankt, Diamondeagle

#8 ·
Bedankt voor de info. Meer waard dan ik dacht. Het is zeker heel mooi. Als iemand een mooie post 1970, G-serie Peacemaker, geblauwd/CC, 6" loop met doos etc. heeft die in dezelfde staat verkeert, zou ik een ruil overwegen. De info die ik opzocht toonde aan dat de Diamondback werd geproduceerd van 1966-1978. Zou dat correct zijn? Bedankt voor de hulp, Diamondeagle

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.