Colt Forum banner
1,001 - 1,020 of 1,169 Posts
1932 Colt Detective Special met "SING SING PRISON NO. 19" op de backstrap en een extra reknummer op het linker frame "DCS030" (Department Correction Services). Het serienummer op het frame geeft aan dat het pistool in 1932 is gemaakt, maar het serienummer op de kraan van de cilinder is anders. Ik heb een Colt Letter besteld en kijk uit naar de informatie die het me kan geven.

Image
Mijn huidige oudste Colt-karabijn pre-ban gemaakt en nieuw gekocht in 1993 model R6830 gemarkeerd Sporter Lightweight cal. 7.62X39 ser. LH 004XXX het kwam oorspronkelijk met A2 vaste kolf.

Kleine wijzigingen (maar ik heb de originele fabrieksonderdelen bewaard) zijn Colt mil-spec gevangen scharnierpen, 6-positie mil-spec LaRue Tactical bufferbuis, Colt H2 buffer en B5 Systems CAR-15 Colt Fiberlite type kolf.

Image

Image

Colt model AR6721 AR-15A3 Tactical Carbine (uitlopend model) met B5 Systems carbine M-LOK handbescherming, grip en Bravo SOPMOD kolf, ook Aimpoint M2 red dot op LaRue Tactical cantilever quick detachable hendel mount en Troy opklapbare achterste vizier.

1,001 - 1,020 of 1,169 Posts