Colt Forum banner

Colt Reddingsmes

1.7K views 7 replies 6 participants last post by  what would you say  
#1 · (Edited)
Ten eerste, uiteraard geen echt Colt-mes, maar... Ik heb er net drie ontvangen, één om in elke middenconsole van mijn voertuigen te plaatsen. Ze lijken vrij stevig, en hoewel een deel van het handvat van hard plastic is, lijkt het zwaar genoeg om de bedoelde taak te klaren. Ze hebben een mes met een stompe punt dat gedeeltelijk gekarteld is, een gordelsnijder en een raambreekpunt. Ik heb het punt getest op een oude zijruit van een voertuig en het werkte goed voor mij. Ik heb ze gevonden op eBay van een dealer, "ecops", met wie ik al eerder zaken heb gedaan en altijd tevreden ben geweest. Link: Colt Knives Rescue Linerlock 5" Closed Serrated Red Yellow Folding Knife CT492 | eBay Ik heb niets te maken met "ecops" of de verkoop van deze messen. Voor de zeer goedkope prijs van $8,44 per stuk, verzonden, vond ik het een goede investering voor elk van mijn voertuigen en ik dacht dat ik het hier zou plaatsen voor het geval anderen er ook iets aan zouden kunnen hebben.

#2 ·
Er is een behoorlijk groot aantal Colt-messen beschikbaar... in een aantal maten en configuraties. Ze zijn gelicenseerd en zien er, als ik naar de messen kijk die ik heb, behoorlijk goed uit.

• Like
Reactions: ei8ht
#3 ·
Toen ik mijn familie bezocht tijdens deze afgelopen vakantie, stopte ik bij Smokey Mountain Knife Works in het oosten van Tennessee. De zaak heeft een balie gewijd aan Colt-messen. Ik heb een paar verschillende Colt-messen opgepakt. Ik zag dat reddingsmodel dat in verschillende kleuren kwam, gewijd aan de verschillende openbare diensten en reddingsdiensten. Ik herinner me het prijskaartje niet, maar geen van de Colt-messen is slecht voor een portemonnee. Ik liep langs de Case Knives-balie en zag een paar mooie in de VS gemaakte Colt Case-messen. De meeste zaten in de $60-klasse voor een klein zakmes.

#7 ·
Die zijn altijd handig...goed om een multitool of survivalmes te hebben waar je ook bent....een paar ook in het voertuig.

• Like
Reactions: ei8ht