Colt Forum banner

New Frontier vs. SAA

13K views 45 replies 24 participants last post by  459459  
#1 ·
Cześć, jestem kompletnym nowicjuszem w kwestii rewolwerów Colt. Właściwie to dopiero niedawno zrozumiałem różnicę między New Frontiers a SAA. Niedawno kupiłem kilka nowych New Frontiers od krewnego, który wyprzedawał swój inwentarz broni tylko dlatego, że nie mogę znieść widoku, gdy broń opuszcza rodzinę... mimo że nie interesują mnie te konkretne pistolety. To wczesne lata 80. 3. generacji, pistolety z lufą 7 1/2" w .44spc i .45LC. Te ostatnie z fabrycznym grawerunkiem C. Oba są oksydowane/kolorowane. Wygląda na to, że nie ma dużego rynku na te pistolety (w porównaniu do SAA). Czy to uczciwe stwierdzenie? Jaki jest powszechny sentyment co do tego, czy te pistolety kiedykolwiek zyskają na wartości? Chciałbym, żeby mój krewny napełnił sejf Pythonami zamiast New Frontiers... Dziękuję.

#2 ·
Zrób kilka naprawdę dobrych zdjęć New Frontiers, etykiet na pudełkach, jeśli są oryginalne pudełka, a my możemy podać Ci całkiem przybliżoną wycenę i poinformować, co posiadasz. Ich wartość nie wzrosła tak bardzo jak Pythonów, ale z pewnością są warte więcej pieniędzy niż w momencie pierwszego zakupu, po prostu ze względu na inflację. Średnia cena nowej produkcji New Frontier wynosi około 1500 dolarów - plus lub minus kilka monet w zależności od wysyłki, stanu i konfiguracji/kalibru.

#4 ·
Dziękuję za WWYS, oto numery