Bekijk mijn bericht in de rubriek "Te koop gevraagd".
Ik heb het gedaan, ik heb het gedaan, ik heb het gedaan.Bekijk mijn bericht in de rubriek "Te koop gevraagd".
Dat is een van de mooiste die ik heb gezien.Shanghai Police Colt M1908 380 88782 SMP No-837
een voorbeeld van wat mentallapse misschien zoekt.
View attachment 809470 View attachment 809471
View attachment 809504
Ik heb liever obiefox's PDNY 380 hammerless.
Wat is goedkoop? $$$Wat dacht je van zoiets,... het was blijkbaar spotgoedkoop. ?
Ik wist het wel, maar heb niet gesproken....Als ik het maar geweten had....
ei8ht staat op veel dingen.....sneltoets is er niet een van...LOLes, hij heeft het verkocht, tijdens de opstelling, op de volgende show.
Misschien, als ei8ht op sneltoets stond,....
Eens... Niet overeenkomend, geen echte SMP-pistool.Unfortunately, it is a mismatched pistol without a proper SMP lower so should be worth far less than a complete SMP pistol. I would guess this pistol was assembled using one of the SMP "parts kits" that were available at one time without a frame.
Heeft een duimveiligheidsvergrendelingsschroef nodig.Nog een paar foto's gevonden van mijn Shanghaied Shanghai.........
![]()
Ik zou liever obiefox's PDNY 380 zonder hamer hebben.(nog)
Mij is verteld dat het boek, Policing Shanghai 1927 - 1937, niet veel informatie over de SMP bevat, klopt dat?View attachment 810645
De overleden Fredrick Wakeman schreef een aantal geweldige boeken over Shanghai en de SMP - U heren die hun wapens hebben, kunnen het met plezier lezen -
View attachment 810646