Colt Forum banner

Welke holster voor 3" Python?

17K views 44 replies 26 participants last post by  StrongFowl  
#1 ·
Overal op internet op zoek naar een leren holster voor mijn nieuwe 3" Python, maar vind alleen modellen voor de 4.25". Ik zou de voorkeur geven aan een model voor de 3" Python, maar zou er een accepteren die "past". Welke modellen van S&W, Ruger, Taurus, etc. met 3" lopen zouden werken?

Ik heb een Galco Phoenix voor mijn 4.25", maar zou er een van een inch en een kwart korter willen hebben. Aanbevelingen?

#3 · (Edited)
Je zou kunnen informeren bij Simply Rugged Holsters, ik durf te wedden dat hij aanbiedingen heeft voor de 3". Ik heb een Sourdough Pancake holster van hem voor mijn 4.25" Python, ook een Silver Dollar Pancake holster voor mijn 3" King Cobra, en ook een voor mijn Night Cobra.

#4 ·
Hunter maakt holsters voor Pythons van verschillende lengtes, hoewel het erop lijkt dat de kortste het 4" model is.
Deze mensen maken leren holsters speciaal voor de 3" Python
Veilig rijden. Dr.Tramp.......................

#9 ·
Hunter maakt holsters voor Pythons van verschillende lengtes, hoewel het erop lijkt dat het kortste model het 4" model is.
Deze mensen maken leren holsters speciaal voor de 3" Python
Veilig rijden. Dr.Tramp.......................
Ik heb een van Crafts SOB-holsters voor mijn Micro 9 gekregen. Het is een kwaliteitsstuk. Omdat je nooit te veel holsters kunt hebben, kan ik er op een dag nog een krijgen.

#12 ·
El Paso maakte jaren geleden een beauty voor me met de eerste batch van 3" Python, die moet ik even opgraven voor de nieuwsjongens. Ze worden zeker gebruikt.
Ik heb een maand geleden een holster voor mijn nieuwe 4" python besteld en ontvangen van EL PASO Saddlery, ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo teleurgesteld ben geweest over een holster van $100 in mijn leven.

#14 ·
Echt waar? Vertel ons erover. Ik moet er 15 hebben en ik ben er dol op. Maar heb er al twee jaar geen nieuwe meer gekregen.
Het leer lijkt veel dunner te zijn dan mijn holsters voor andere wapens, de bovenkant is zo slap dat elke keer als ik het pistool in de holster stop, de binnenflap aan de cilinder blijft haken, dan glijdt de revolver eruit als ik op de grond zit, ongeacht hoeveel ik de retentie aandraai. Kortom, het doet helemaal niets goed. Na $100 te hebben uitgegeven, haat ik het om het rond te archiveren, maar het lijkt erop dat het daar naartoe gaat.

#23 ·
Overal op internet gezocht naar een leren holster voor mijn nieuwe 3" Python, maar alleen modellen gevonden voor de 4.25". Ik zou de voorkeur geven aan een model voor de 3" Python, maar zou er een accepteren die "past". Welke modellen van S&W, Ruger, Taurus, enz. met 3" lopen zouden werken?

Ik heb een Galco Phoenix voor mijn 4.25" maar zou er een van een inch en een kwart korter willen hebben. Aanbevelingen?
Heb je er ooit een gevonden? Ik zit in hetzelfde schuitje.

#24 ·
El Paso Saddlery maakt holsters voor een 2,5" Python die aan de onderkant open is en zou werken. Je kunt altijd contact met hen opnemen over het toevoegen van de extra 1/2" aan de onderkant. Ze hebben al eerder verzoeken voor mij gedaan.

• Like
Reactions: JOG and CCOOK
#26 ·
El Paso Saddlery maakt holsters voor een 2,5" Python die aan de onderkant open zijn en zouden werken. Je kunt altijd contact met hen opnemen om de extra 1/2" aan de onderkant toe te voegen. Ze hebben al eerder verzoeken voor mij gedaan.
Ik heb een Garrett voor mijn 2,5 die ook aan de onderkant open is en zou kunnen werken, zoek naar Garrett ... silent thunder warrior IWB. Het verbergt zich een beetje voor verborgen dragen, afhankelijk van je kleding.

#25 · (Edited)
Het trieste is dat wachten op een goed holster hetzelfde is als wachten op de wederkomst van de Messias. Als je met een iets langer Python-holster kunt omgaan, heb ik er een in nieuwstaat te koop. Gemaakt door Sam Andrews. Twee keer gedragen. Misschien 3 keer. Je KUNT de Milt Sparks-route volgen. Ze maken een PMK voor de 3” Python. Ik heb de mijne vorig september besteld. Misschien heb ik hem in juli🤷
‍♂

#45 ·
Het trieste is dat wachten op een goed holster hetzelfde is als wachten op de wederkomst van de Messias
Als je met een iets langer Python-holster kunt omgaan, heb ik er een in zo goed als nieuwe staat te koop. Gemaakt door Sam Andrews. Twee keer gedragen. Misschien 3 keer. Je KUNT de Milt Sparks-route volgen. Ze maken een PMK voor de 3” Python. Ik heb de mijne afgelopen september besteld. Misschien heb ik hem in juli🤷‍♂️
View attachment 901100
Heb je dit nog?
Bedankt

strongfowl@aol.com

#27 · (Edited)
Image
Image
Image
Image

Ik vind die snake bit link erg leuk. Vooral voor $50. Ik draag mijn night Cobra in een vergelijkbare desantis, zwart, met 3 sleuven. De mijne was meer dan 50 en nog steeds een geweldige waarde.
Als bewijs van inflatie kost die $50 Craft nu $85. Ik heb maar één Craft holster (peddel voor de 4,25" King Cobra 22). Het is oké, maar niets bijzonders.
Heeft u er ooit een gevonden? Ik zit in hetzelfde schuitje.
Ik heb er een paar gekocht sinds mijn laatste bericht in deze thread. Deze zijn allemaal verkrijgbaar voor de 2½" of de 3" Python. Hangt gedeeltelijk af van uw tolerantie voor wachten.

Mijn #1 keuze voor OWB wint in concealability, veelzijdigheid (sterke kant of crossdraw), prijs (vanaf $90) en wachttijd (meestal slechts een paar weken) is de Simply Rugged Sourdough Pancake. Ik heb ongeveer 10 varianten voor verschillende revolvers en looplengtes, van een 6" Anaconda tot een 1⅞" J Frame (Silver Dollar Pancake versie).

Milt Sparks is geweldig leer, maar de kosten zijn veel hoger en de wachttijden lopen op tot 40 weken. Getoond worden mijn haai getrimde PMK en Versa Max 2 IWB met 3" Python.

Kramer zijn holsters van hoge kwaliteit, maar mijn 2½" Pythons verbergen en dragen beter in de Simply Rugged en Kramer wachttijden zijn 6 maanden +/- (ondanks dat de website veel minder zegt). Getoond worden hun Belt Scabbard met 2½" Python en MSP Paddle met 3" Python.

De Silent Thunder Warrior voor revolvers is leder gevoerd Kydex IWB dat een goede optie is voor een redelijk snelle beschikbaarheid.

Galco's Miami Classic II is een multi fit, open aan de snuit en werkt voor 2½" tot 4¼" Pythons.

Ik zou de Sourdough Pancake van Simply Rugged bestellen, dan alle andere bestellen die je wilt, en dragen in de Simply Rugged terwijl je op de anderen wacht. Vergelijk ze als ze eindelijk aankomen.
Image
Image
Image
Image

#33 ·
View attachment 901105 View attachment 901106 View attachment 901107 View attachment 901108

Als bewijs van inflatie, kost die $50 Craft nu $85. Ik heb maar één Craft holster (peddel voor de 4.25" King Cobra 22). Het is oké, maar niets bijzonders.

Ik heb er een paar gekocht sinds mijn laatste bericht in deze thread. Deze zijn allemaal verkrijgbaar voor de 2½" of de 3" Python. Hangt deels af van uw tolerantie voor wachten.

Mijn #1 keuze voor OWB wint in concealability, veelzijdigheid (sterke kant of crossdraw), prijs (vanaf $90) en wachttijd (meestal slechts een paar weken) is de Simply Rugged Sourdough Pancake. Ik heb ongeveer 10 varianten voor verschillende revolvers en looplengtes, van een 6" Anaconda tot een 1⅞" J Frame (Silver Dollar Pancake versie).

Milt Sparks is geweldig leer, maar hun kosten zijn veel hoger en de wachttijden lopen op tot 40 weken. Getoond worden mijn haai getrimde PMK en Versa Max 2 IWB met 3" Python.

Kramer zijn holsters van hoge kwaliteit, maar mijn 2½" Pythons verbergen en dragen beter in de Simply Rugged en Kramer wachttijden zijn 6 maanden +/- (ondanks dat de website veel minder zegt). Getoond worden hun Belt Scabbard met 2½" Python en MSP Paddle met 3" Python.

De Silent Thunder Warrior voor revolvers is leder gevoerd Kydex IWB dat een goede optie is voor redelijk snelle beschikbaarheid.

Galco's Miami Classic II is een multi fit, open aan de snuit en werkt voor 2½" tot 4¼" Pythons.

Ik zou de Sourdough Pancake van Simply Rugged bestellen, dan bestellen wat je verder wilt, en dragen in de Simply Rugged terwijl je op de anderen wacht. Vergelijk ze als ze eindelijk aankomen. View attachment 901109 View attachment 901110 View attachment 901111 View attachment 901112
De Python 3" schouderholster afbeelding die je hebt geplaatst. Vind je het erg om te delen waar je het hebt gekocht TBone. Bedankt broeder!

#30 ·
Image
Ik vroeg me af of iemand TT Gunleather heeft geprobeerd. Ik wacht momenteel op een exemplaar voor mijn 3” Python. Zijn kwaliteit is ongeëvenaard - ik gebruik zijn IWB- en OWB-aanbod voor elke semiautomaat die ik ooit heb gehad. Ik hoop alleen dat mijn revolver zich er net zo goed in voelt als mijn andere pistolen.
Image
slechts een voorbeeld van zijn vakmanschap - mijn DW Guardian.

#34 ·
Black Hills leer maakt er een voor je voor een 3” pistool of een andere looplengte. Goede prijs, geweldige kwaliteit
Bedankt - heb net een BH holster besteld voor mijn Anaconda. Bijna niemand heeft dummy Anaconda's om goede holsters voor Anaconda te vormen. Ik draaide in cirkels. En ik zocht specifiek naar modellen met een snelle sluiting. Ze hebben er een. Nu ben ik een beetje nerveus over de pasvorm en kwaliteit, omdat ik deze maker nog niet ken, maar ik heb het geprobeerd.