View attachment 901105
View attachment 901106
View attachment 901107
View attachment 901108
Als bewijs van inflatie, kost die $50 Craft nu $85. Ik heb maar één Craft holster (peddel voor de 4.25" King Cobra 22). Het is oké, maar niets bijzonders.
Ik heb er een paar gekocht sinds mijn laatste bericht in deze thread. Deze zijn allemaal verkrijgbaar voor de 2½" of de 3" Python. Hangt deels af van uw tolerantie voor wachten.
Mijn #1 keuze voor OWB wint in concealability, veelzijdigheid (sterke kant of crossdraw), prijs (vanaf $90) en wachttijd (meestal slechts een paar weken) is de Simply Rugged Sourdough Pancake. Ik heb ongeveer 10 varianten voor verschillende revolvers en looplengtes, van een 6" Anaconda tot een 1⅞" J Frame (Silver Dollar Pancake versie).
Milt Sparks is geweldig leer, maar hun kosten zijn veel hoger en de wachttijden lopen op tot 40 weken. Getoond worden mijn haai getrimde PMK en Versa Max 2 IWB met 3" Python.
Kramer zijn holsters van hoge kwaliteit, maar mijn 2½" Pythons verbergen en dragen beter in de Simply Rugged en Kramer wachttijden zijn 6 maanden +/- (ondanks dat de website veel minder zegt). Getoond worden hun Belt Scabbard met 2½" Python en MSP Paddle met 3" Python.
De Silent Thunder Warrior voor revolvers is leder gevoerd Kydex IWB dat een goede optie is voor redelijk snelle beschikbaarheid.
Galco's Miami Classic II is een multi fit, open aan de snuit en werkt voor 2½" tot 4¼" Pythons.
Ik zou de Sourdough Pancake van Simply Rugged bestellen, dan bestellen wat je verder wilt, en dragen in de Simply Rugged terwijl je op de anderen wacht. Vergelijk ze als ze eindelijk aankomen.
View attachment 901109
View attachment 901110
View attachment 901111
View attachment 901112