Colt Forum banner
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 83 Posts
Het heeft geen zin om diep in mijn ervaringen met het blauwe forum te duiken... Ik ben daar talloze keren verbannen. Minstens één keer was het mijn eigen schuld omdat ik de regels overvloog en ze niet echt las... één keer omdat ik per ongeluk in de verkeerde thread postte... één keer omdat iemand anders een politieke reactie op een bericht van mij plaatste, maar omdat ik het was die het begon, kreeg ik de klap... de rest... laten we zeggen dat ze geen gevoel voor humor hebben.

Save
Als je de moderator echt op de kast wilt jagen, bekritiseer dan de vergrendeling op S&W-revolvers. Hij lijkt absoluut te denken dat ze het beste zijn dat Smith ooit heeft gedaan... maar als je een bijdrager bent, dan kun je alles zeggen wat je wilt...

Save
Ik ben er zeker van dat veel leden hier ook daar lid zijn. Ik heb de afgelopen week geen toegang gehad tot de site. Het scherm heeft gewoon een blauwachtige tint.
Het werkt prima, je moet waarschijnlijk je browsegegevens verwijderen. Ze hebben een tijdje geleden een wijziging doorgevoerd en het lijkt erop dat het blauwe scherm vaker voorkomt. Als je een thread als bladwijzer hebt, kun je er misschien op die manier doorheen komen en meer info vinden, want velen hebben er in het verleden naar gevraagd, inclusief ik.

Discussion starter · #27 ·
Het werkt prima, je moet waarschijnlijk je browsegegevens verwijderen. Ze hebben een tijdje geleden een wijziging doorgevoerd en het lijkt erop dat het blauwe scherm vaker voorkomt. Als je een thread als bladwijzer hebt, kun je je misschien op die manier erdoorheen werken en meer info vinden, want velen hebben er in het verleden naar gevraagd, inclusief ik.
Bedankt iedereen voor de antwoorden! Ja, er zijn twee Smith & Wesson-forums en ik verwees naar de blauwe. Ik zal deze oplossing proberen om te zien of het mijn probleem oplost. Ook ik heb een paar overtredingen op het forum opgelopen.:D

"Ik verafschuw de lay-out in formaat en kleuren."
Ik dacht dat ik de enige was.

Een virtuele rel van blauw en paars en geel,
en badges en motto's en emoties.

gack.
Zonder twijfel. De manier waarop ik computerpagina's absorbeer/percipieer, zorgt ervoor dat ik het ervaar als verbijsterende overbelasting met ZEER WEINIG informatie of waardevolle inhoud op een bepaald, bekeken scherm.
En dat 'lint' van feed? Wie verkiest dat in godsnaam?

Heren, even ter verduidelijking, er zijn twee Smith & Wesson forums. Er is het blauwe forum dat Smith & Wesson Forum is, dan is er het andere "vriendelijkere" Smith & Wesson Forums met een S. Beide blogs lijken het lidmaatschap heen en weer te delen. Sterker nog, ik ben lid van beide forums en merk dat er veel overlapping is van berichten. Maar wat maakt het uit, we zijn er om informatie en onze gemeenschappelijke liefde voor alle wapens te delen.
Ik ben er vrij zeker van dat deze thread over het blauwe forum ging. De andere is in vergelijking vrij relaxed.

Discussion starter · #31 ·
Het werkt prima, je moet waarschijnlijk je browsegegevens verwijderen. Ze hebben een tijdje geleden een wijziging doorgevoerd en het lijkt erop dat het blauwe scherm vaker voorkomt. Als je een thread als bladwijzer hebt, kun je er misschien op die manier doorheen komen en meer informatie vinden, aangezien velen er in het verleden naar hebben gevraagd, inclusief ik.
Werkt perfect! (y)

….Helaas zijn dat en de 'low-road' gewoon veel te veel; 'te veel' voor de terugkeer..... voor mij. Veel zoals ARFdotcom. Ik kan me niet druk maken om het omgaan met de beperkte return….
Ik ben het ermee eens dat de forums op arfcom veel meer kunnen zijn dan ik wil behandelen, maar hun EE - classifieds is de beste die ik ken op elk ander wapenforum. Alleen al dat maakt het de moeite waard om lid te zijn.

Het andere S&W Forum is inderdaad relaxed en de leden respecteren elkaar. Het krijgt ook niet de ledenstroom die het blauwe forum krijgt.

Het is één ding om een mening te hebben... maar het is iets dat, wanneer je een eerlijke mening geeft, anderen metaforisch over je heen springen en als je niet een van de "uitverkorenen" bent, word je gesanctioneerd.

Save
Het werkt voor mij, maar de interface is verschrikkelijk. Het heeft echt een update nodig voor de opmaak.
Ik heb er gewoon nooit echt iets uitgehaald.
Je bent er gewoon nog niet diep genoeg in gegaan, dat is alles. Je moet een paar threads starten over je prostaat en je aambeien. Dan kun je op een of andere manier overstappen naar discussies over je cataract-hart-rugoperatie en hoe erg je allergieën je dit keer van het jaar beïnvloeden, en vergeet niet je migraine te vermelden. Vergeet niet te klagen over de benzineprijs en hoe respectloos de "jongere generatie" is. Als je daarmee klaar bent, stel dan een paar juridische vragen, of over welke auto/vrachtwagen je wel of niet zou moeten kopen. Je zult nooit gebrek hebben aan volgers en je "vind ik leuk"-aantal zal stijgen als de koekjes van je moeder.

Als je de moderator echt van streek wilt maken, bekritiseer dan het slot op S&W-revolvers. Hij lijkt absoluut te denken dat ze het beste zijn dat Smith ooit heeft gedaan... maar als je een bijdrager bent, dan kun je alles zeggen wat je wilt...
Ik haat het om toe te geven dat ik het met iets over dat forum eens ben, maar het onderwerp van het interne slot is jaren geleden doodgeslagen, maar het blijft opstaan uit de dood voor een nieuwe ronde. Bovendien mag je S&W niet serieus bekritiseren, tenzij je gewoon geschorst wilt worden. Maar het onderwerp van het interne slot staat bovenaan de Beat-To-Death-lijst met Best Bear Guns?, Best Bear Gun Caliber?, Which is Better, .45ACP or 9mm?, of Concealed Carry vs. Open Carry. De lijst met alledaagse onderwerpen die op dat forum worden besproken, vooral in hun "Lounge", is bijna eindeloos. Godzijdank hebben we die onzin niet op dit forum. En bovendien weten we allemaal dat de Smith & Wesson-revolver de grootste ontwikkeling in de geschiedenis van de wapenproductie is, nietwaar? Serieus, dat staat ergens op dat forum geschreven te midden van alle verklaringen en regels en wat dan ook. Begrijp me niet verkeerd. Sommige van die jongens zijn echt aardige jongens, en anderen zijn uiterst deskundig en bereid om hun kennis te delen. Enkele van de aardigste jongens die ik ooit heb ontmoet, waren op de SWCA-symposia.

Ik heb geen problemen met inloggen op de "blauwe" site. Ik heb ook nog nooit problemen gehad met de leden of moderators, en in feite zijn de meesten erg vriendelijk geweest in het beantwoorden van alledaagse vragen zoals "wanneer is mijn wapen gemaakt" die mensen zoals ik blijven stellen. Ik wou dat ze hun software zouden updaten naar iets moderner.

Ik heb het helemaal moeten opgeven om daar te posten, omdat zelfs hun topman me erop aansprak dat ik respectloos was. Ik waardeer het dat de opmerkingen van mensen ongewenst kunnen worden en op mijn blog (een blog is heel anders dan een forum) is het daarom alleen-lezen. Wat goed is voor de gans, enzovoort. Aan de andere kant ben ik de toonaangevende expert ter wereld op het gebied van lederwaren voor vuurwapens, dus zouden mensen een beetje dwaasheid van mijn kant moeten kunnen tolereren; hoe ging de reclame voor haarkleurmiddelen ook alweer: "Ik ben het waard"? Hoe dan ook, ik respecteer hun mening en blijf nu helemaal weg van hun forum. Mijn favoriete lid daar is nu voorzitter van SWCA en heeft dus recht op zijn eigen mening.

Ik heb het helemaal moeten opgeven om daar te posten, zelfs hun topman heeft me erop aangesproken dat ik respectloos was. Ik waardeer het dat de opmerkingen van mensen ongewenst kunnen worden en op mijn blog (een blog is totaal niet hetzelfde als een forum) is het om die reden alleen-lezen. Wat goed is voor de gans, enzovoort. Aan de andere kant ben ik de toonaangevende expert ter wereld op het gebied van leerwaren, dus zouden mensen een beetje dwaasheid van mijn kant moeten kunnen tolereren; hoe ging de reclame voor haarkleurmiddelen ook alweer, "I'm worth it"? Hoe dan ook, ik respecteer hun mening en blijf nu helemaal weg van hun forum. Mijn favoriete lid daar is nu voorzitter van SWCA en heeft het recht om zijn eigen mening te hebben.
Blij dat je hier bent, Red. Ik lees graag al je berichten over leerwaren.

Ik heb het posten daar helemaal moeten opgeven, zelfs hun topman heeft me afgebrand omdat ik respectloos zou zijn. Ik waardeer het dat de opmerkingen van mensen ongewenst kunnen worden en op mijn blog (een blog is totaal niet zoals een forum) is het daarom alleen-lezen. Wat goed is voor de gans, etc. Aan de andere kant ben ik de toonaangevende expert ter wereld op het gebied van leer voor vuurwapens, dus zouden mensen een beetje dwaasheid van mijn kant moeten kunnen tolereren; hoe ging de reclame voor haarkleuring, "I'm worth it"? Anyhoo, ik respecteer hun mening en blijf nu helemaal weg van hun forum. Mijn favoriete lid daar is nu voorzitter van SWCA en heeft recht op zijn eigen mening die niet de mijne is.
Ik vind het jammer om dat te horen.

21 - 40 of 83 Posts
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.