Colt Forum banner
21 - 40 of 47 Posts
Zijn er in de loop der jaren Walkers die hier gepost hebben, ooit echt gebleken te zijn? Ik bedoel niet bekende authentieke Walkers waar iemand een draad over heeft gemaakt. Ik heb het over de draden "Ik heb deze Walker gevonden en ik vraag me af of hij echt is".

Zijn er in de loop der jaren Walkers die hier gepost hebben ooit echt gebleken te zijn? Ik bedoel niet bekende authentieke Walkers waar iemand een draad over heeft gemaakt. Ik heb het over de "Ik heb deze Walker gevonden en ik vraag me af of hij echt is"-draden.
Ik geloof van niet, in ieder geval niet in mijn tijd hier. Ik ben er zeker van dat degene die ik van jou heb gekregen zo dicht in de buurt komt van een Colt Walker als ik ooit zal komen. 😁

• Like
Reactions: Swamp Yankee
Discussion starter · #26 ·
Hier heb je ze, ik hoop dat de foto's goed zijn, ik ben geen goede fotograaf. Het gewicht is 4 lbs 10oz, iets minder dan 16 inch in totaal en de loop 9 inch. Er waren maar 10 foto's toegestaan, ik stuur nog een paar foto's in een andere bijlage.

Attachments

Discussion starter · #27 ·
Nog wat extra foto's, als je iets anders wilt, laat het me dan weten. De hendelveer van de lader is kapot, degene die afgebeeld is, zit erbij (reproductie ben ik zeker van), ziet er goed uit, maar niemand heeft geprobeerd hem te vervangen.

Attachments

Het spijt me te moeten zeggen, maar ik zou er bijna mijn Armi San Marco op durven te verwedden dat dit zijn broer is. De veroudering ziet er gelokaliseerd en te diep uit. Het heeft niet de algehele zachte randen en consistente patina van een 177 jaar oud wapen. Ik hoop dat ik het mis heb.

Ter vergelijking kunt u deze afbeeldingen vergroten: https://laststandonzombieisland.com/wp-content/uploads/2018/03/danish-sea-captain-walker-3.jpg

Moeilijk om de meeste andere foto's te gebruiken voor een directe vergelijking met de Rock Island-foto's.

Alle foto's van het nieuwe item moeten perfect onder een hoek van 90 graden ten opzichte van de markeringen worden uitgelijnd als er betere vergelijkingsfoto's gewenst zijn.

Maar de kleinere lettergrootte op de loop van het nieuwe item is veelzeggend in vergelijking met het grotere lettertype van bekende en geverifieerde Walkers. Geen streepje tussen New en York op het nieuwe item.

Ronde boutinkepingen op de cilinder van het nieuwe item in vergelijking met langwerpige inkepingen op de bekende Walker.

Ook een paar zeer opvallende contourverschillen van de loop en het knokkelgebied van de laadhendel.

Niet gemaakt van een ASM. Ik weet niet zeker wat de oorsprong van deze kopie was, maar niet een ASM.

• Like
Reactions: M38A1
21 - 40 of 47 Posts